Notícies del lloc

26/07/2021

El Dr. Joaquim Minguela va presentar la seva tesis Doctoral en Ciència de Materials, la primera dirigida en col·laboració pels grups de recerca BBT i CIEFMA, ambdós amb seu a l'EEBE, amb una beca del Barcelona Research Center in Multiscale Science and Engineering.

10/09/2021

Diversos membres del grupo BBT van participar a la 31st Annual Conference of the European Society for Biomaterials (ESB 2021) amb una lectura keynote, 5 presentacions orals i 1 pòster.

15/09/2021

El Dr. Santiago Raymond, qui ha realitzat un doctorat industrial amb el BBT i Mimetis Biomaterials, presenta la seva tesis Doctoral a l'EEBE.

20/10/2021

L'estudiant de doctorat del BBT Nerea García de Albéniz és finalista del premi SocieMat per al millor TFM en Ciència dels Materials, en l'edició de 2021, amb el seu TFM sobre "Laser-assisted surface modification of zirconia-based materials to enhance osteoblast response for dental applications".

27/10/2021

Un any més, la UPC encapçala el rànquing de projectes de doctorats industrial a Catalunya, amb 27 projectes (de 96) desenvolupats al 2020, entre el que es troba el de la doctoranda Linh Johansson, liderat pel BBT i l'empresa Mimetis Biomaterials.

02/11/2021

La consellera de Recerca i Universitats Gemma Geis va fer una visita institucional als campus de Manresa i Diagonal-Besòs de la UPC el passat 28 d'octubre. Durant la jornada, va poder conèixer de prop l’activitat docent, de recerca i de transferència de tecnologia del BBT, entre d'altres grups de recerca.