Notícies del lloc

02/12/2019

L'artista plàstic i escultor Jaume Plensa va visitar l'EEBE el passat 26 de novembre, moment en que va aprofitar per conèixer també les instal·lacions del BBT al Campus Diagonal-Besòs.

23/12/2019

Com ja és tradició, el BBT ha celebrat l'arribada del Nadal amb un sopar amb plats preparats pels membres del grup, que també van intercanviar regals d'amic invisible.

17/01/2020

Estudiants i professors de la Université de Cergy-Pontoise (França) i dos investigadors de la Unviersité d'Orléans (França) van visitar el BBT durant el mes de gener.

31/03/2020

El grup de recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, juntament amb altres grups de recerca del Campus Diagonal Besòs i l'EEBE (Escola d'Enginyeria Barcelona Est) ha fet una donació d’equips mèdics de protecció a l’ICS (Institut Català de la Salut) per ajudar en la lluita contra el Coronavirus.

14/04/2020

El Dr. Jordi Guillem-Martí, investigador MSCA del BBT, es troba en aquests moments fent una estada al Baker’s lab (Department of Biochemistry, University of Washington, USA), contemplada en el seu projecte ENGAGE (MSCA), on ara per ara està dissenyant proteïnes que siguin capaces d’unir-se als receptors de les nostres cèl•lules per tal de bloquejar la interacció del coronavirus amb aquests receptors i, per tant, prevenir la infecció i multiplicació dels virus.