Visita de la consellera Gemma Geis

La consellera de Recerca i Universitats Gemma Geis va fer una visita institucional als campus de Manresa i Diagonal-Besòs de la UPC el passat 28 d'octubre. Durant la jornada, va poder conèixer de prop l’activitat docent, de recerca i de transferència de tecnologia del BBT, entre d'altres grups de recerca.

Gemma Geis, consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, va visitar El Campus Diagonal Besòs de la UPC el passat 28 d'octubre.

Durant la seva visita, la consellera juntament amb la secretària general de Recerca i Universitats, Esther Morales, la directora general d’Universitats, Victòria Girona, i el primer tinent d’alcaldia de Sant Adrià de Besòs, van fer un tour pels diversos edificis i instal·lacions del campus, acompanyades pel rector Daniel Crespo, el director de la Fundació b_TEC i gerent del Consorci Campus Diagonal-Besòs, Jordi Bosch, i la directora de l’EEBE, Adriana Farran, així com d’altres representants de l’equip de direcció, entre qui estava la Dra. Marta Pegueroles, membre del BBT.

La Dra. Cristina Canal va ser l'encarregada de donar a conèixer l'activitat de recerca i transferència de tecnologia que du a terme el nostre grup de recerca, basada en el desenvolupament de biomaterials per a la regeneració i/o la reparació funcional de teixits i òrgans del cos humà.