Nerea García de Albéniz, finalista dels Premis SOCIEMAT 2021

L'estudiant de doctorat del BBT Nerea García de Albéniz és finalista del premi SocieMat per al millor TFM en Ciència dels Materials, en l'edició de 2021, amb el seu TFM sobre "Laser-assisted surface modification of zirconia-based materials to enhance osteoblast response for dental applications".

Nerea García de Albéniz, actualment estudiant de doctorat sota la supervisió del Dr. Carles Mas-Moruno (BBT) i el Dr. Emilio Jiménez (CIEFMA), ha esdevingut una de les tres finalistes del premi SocieMat per al millor TFM en Ciència dels Materials en l'any 2021.

L'estudiant ha estat seleccionada pel seu treball "Laser-assisted surface modification of zirconia-based materials to enhance osteoblast response for dental applications", resultat del seu Treball Final del Master en Advanced Materials Science and Engineering - AMASE de la UPC, sota la direcció del Dr. Carles Mas-Moruno (BBT) i el Dr. Joan Josep Roa (CIEFMA).

El día 3 de novembre tindrà lloc la gran final, on els tres estudiants seleccionats presentaran els seus treballs, per tal d'emportar-se el premi al Millor TFM en Ciència dels Materials atorgat per la SocieMat, i representar l'associació a la competició europea Master Thesis Award que se celebrarà al JR EUROMAT 2022 (Coimbra, Portugal).