Lectura de Tesis de Santiago Raymond

El Dr. Santiago Raymond, qui ha realitzat un doctorat industrial amb el BBT i Mimetis Biomaterials, presenta la seva tesis Doctoral a l'EEBE.

El passat 13 de setembre va defensar la seva tesis doctoral en Yago Raymond, estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits a l'EEBE (UPC).

El Dr. Raymond va presentar la seva tesis sobre "Biomimetic Bone Grafts: from the lab to the clinic", dirigida per la Dra. Maria-Pau Ginebra del BBT, en col·laboració amb l'Ana M. Chinea (CEO de l'empresa Mimetis Biomaterials).

El tribunal de tesis va estar format pel Dr. Riccardo Levato, President (UMC Utrech), el Dr. Cédric Labay (UPC) i el Dr. Jordi Caballé (UIC).

En Yago Raymond ha sigut el primer estudiant a presentar una tesis dins el programa de Doctorats Industrial al nostre grup de recerca. L'estudiant va gaudir d'una beca del MINECO per a poder realitzar la seva tesis doctoral a Mimetis Biomaterials, sota la supervisió de la Dra. Ginebra a la UPC.