La UPC, universitat líder en Doctorats Industrials a Catalunya

Un any més, la UPC encapçala el rànquing de projectes de doctorats industrial a Catalunya, amb 27 projectes (de 96) desenvolupats al 2020, entre el que es troba el de la doctoranda Linh Johansson, liderat pel BBT i l'empresa Mimetis Biomaterials.

La Universitat Politècnica de Catalunya encapçala, per 8è any consecutiu, el rànquing de doctorats industrials a Catalunya, segons estadístiques publicades al web de Doctorats Industrials de la Generalitat.

Des de la posada en marxa del programa al 2012, la UPC s’ha consolidat com a líder del Doctorat Industrial al nostre país, amb 209 projectes, del total de s 694 concedits fins al 2020.

En l'any 2020, la UPC lidera 27 projectes de recerca industrial, dels 96 desenvolupats (més del 28% del total). Entre aquests 27 projectes, s'enmarca la tesi de la doctoranda Linh Johansson, que està treballant en el "Development of 3D-printed patient-specific, synthetic and biomimetic bone substitutes for load bearing applications", sota la supervisió de la Dra. Maria-Pau Ginebra (BBT) i el Dr. Yago Raymond (Mimetis Biomaterials).