Lluís Oliver guanya el Premi del Públic al concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts

Lluís Oliver, doctorand del BBT, es va endur el premi atorgat pel públic a la final interuniversitària del concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts, celebrada el passat 22 de juny 2021.

Lluís Oliver va obtenir el Premi del Públic durant la final interuniversitària del concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), celebrada el 22 de juny de 2021 en format híbrid, i dotat amb un premi de 1.000€.

El doctorand havia estat escollit representant de la UPC per a la final del concurs, on va presentar la seva tesi Design and synthesis of Bone Morphogenetic Protein (BMP) mimetics to develop novel multifunctional biomaterials for bone regeneration, dirigida pel professor Carles Mas- Moruno, en només 4 minuts.

El concurs de la FCRI plantejava als doctorands de les universitats participants el repte d'explicar la seva tesi en 4 minuts en un llenguatge senzill i entenedor per al públic general, amb un format de monòleg i amb un mínim d'elements de suport per a la presentació.