Joaquim Minguela presenta la seva Tesis Doctoral

El Dr. Joaquim Minguela va presentar la seva tesis Doctoral en Ciència de Materials, la primera dirigida en col·laboració pels grups de recerca BBT i CIEFMA, ambdós amb seu a l'EEBE, amb una beca del Barcelona Research Center in Multiscale Science and Engineering.

Joaquim Minguela, estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT) i del Centre d'Integritat Estructural, Fiabilitat i Micromecànica dels Materials (CIEFMA) de la UPC, va defensar la seva tesis doctoral el passat 21 de juliol al Campus Diagonal Besòs de la UPC. L'acte es va poder seguir de manera presencial i telemàtica, degut a la situació de crisis sanitària que vivim.

L'estudiant va presentar la seva tesis sobre "Surface characterization and cell instructive properties of superficially modified dental zirconia", la primera dirigida en col·laboració pel Dr. Carles Mas-Moruno (BBT) i  el Dr. Joan Josep Roa (CIEFMA). El tribunal estava format per la Dra. Mercè Segarra (UB), la Dra. Montserrat Español (UPC) i el Dr. Sebastián Suárez (Univ. Saarland).

Minguela va gaudir d'una beca finançada pel Barcelona Research Center in Multiscale Science and Engineering, gràcies a la qual ha pogut dur a terme la seva tesis doctoral.