Notícies del lloc

12/12/2023

La Dra. María Godoy Gallardo i el Dr. Jordi Guillem Martí, ambdós membres del grup de recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, aconsegueixen dos Ajuts per a Contractes Ramón y Cajal de l'Agencia Estatal de Investigació n (AEI) per consolidar la seva carrera investigadora a la UPC.

28/12/2023

El final de RESPO-X s'ha traduït en la perfecta implementació de la proposta investigadora proposada al projecte Erasmus+: revolucionar les cibercapacitats amb un sistema expert participatiu en línia. El projecte ha estat un esforç col·laboratiu entre universitats i organitzacions, fomentant i millorant les habilitats digitals i ecològiques a l'educació superior.

12/02/2024

El grup de recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits presenta els projectes i investigacions realitzades pels membres grup durant el darrer any, les xifres de productivitat i altres dades operatives rellevants per a tots els assistents.

22/02/2024

El BBT s’ha incorporat al Centro de Investigación Biomédica en Red (CIBER), adscrit a l’Instituto de Salud Carlos III, dins l'’àrea de bioenginyeria, biomaterials i nanomedicina (CIBER-BBN), després de presentar-se a la convocatòria oberta per l'ISCIII al mes d'abril del 2023.

02/04/2024

La Generalitat de Catalunya reconeix, un cop més, l’excel·lència investigadora de la Prof. Maria Pau Ginebra, Catedràtica de Ciència i Enginyeria dels Materials i directora del Grup de Recerca de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits de la UPC, per quart cop consecutiu, amb una distinció ICREA Acadèmia en l'àrea de tecnologia i enginyeria.

08/04/2024

El passat 7 de març va tenir lloc la jornada "I am a PhD, now what?", organitzada pel BBT, i adereçada a estudiants de doctorand i postdocs joves, amb la intenció de donar una visió global de les sortides professionals un cop finalitzats els estudis de doctorat, des del punt de vista de professionals en diferents àmbits.