Milica Zivanic rep finançament de Successful Unite! per dur a terme la seva proposta "Unite! Seed Fund Ideathon"

Les estudiants de doctorat Simon Malacek (TU Graz, coordinador), Milica Zivanic (BBT-UPC) i Luisa Cardoso (Aalto), finançades per Successful Unite! per tirar endavant la seva proposta "Unite! Seed Fund Ideathon".

Les estudiants de doctorat Simon Malacek (TU Graz, coordinador), Milica Zivanic (BBT-UPC) i Luisa Cardoso (Aalto University) han rebut finançament a la convocatòria Successful Unite! per dur a terme la seva proposta "Unite! Seed Fund Ideathon".

Com el seu nom indica, Unite! Seed Fund Ideathon, té com a objectiu reunir estudiants de diferents universitats associades a Unite! en un esdeveniment de 3 dies on haurien de treballar en equips internacionals i proposar idees de projectes que els entusiasmen, per ser finançats en la propera convocatòria Unite! Seed Fund.

L'esdeveniment té 3 objectius:
1. Que els estudiants coneguin els seus companys d'altres universitats, facin amics i coneguin les oportunitats que tenen com a estudiants de la Unite! University Alliance.

2. Que es puguin familiaritzar amb la convocatòria Unite! Seed Fund i puguin aprendre a escriure una bona proposta de projecte.

3. Donar l'oportunitat de formar equips interuniversitaris, fer una pluja d'idees i escriure una proposta de projecte sobre el tema que els entusiasma i que es pot finançar amb Unite! Seed Fund.

Aquest esdeveniment pretén redreçar l'intercanvi interuniversitari i promoure col·laboracions de llarga durada.