Exitós final del projecte d'innovació educativa RESPO-X

El final de RESPO-X s'ha traduït en la perfecta implementació de la proposta investigadora proposada al projecte Erasmus+: revolucionar les cibercapacitats amb un sistema expert participatiu en línia. El projecte ha estat un esforç col·laboratiu entre universitats i organitzacions, fomentant i millorant les habilitats digitals i ecològiques a l'educació superior.

El projecte RESPO-X ha finalitzat el període d'execució de manera molt reeixida: validant la seva proposta d'innovació educativa i revolucionant les e-skills amb un sistema expert participatiu en línia.

Els èxits més rellevants d'aquest projecte per a l'entorn acadèmic han estat:

• Col·laboració interuniversitària
  • Implementació de RESPO X per a habilitats digitals i verdes
  • Manual de millora de recomanacions de polítiques

RESPO-X marca una fita significativa cap a un futur més sostenible i digitalment competent a l'educació superior.

Per saber més sobre el projecte, visiteu la vostra pàgina web i consulteu tots els informes seguint aquest link.