Notícies del lloc

09/03/2023

El nou pòdcast de la sèrie ‘Algorrritmes UPC’ s’endinsa en el món de la bioenginyeria per descobrir, de la mà de les nostres investigadores ERC Cristina Canal i Maria Pau Ginebra, com es poden desenvolupar nous materials per combatre infeccions, o innovadores teràpies per tractar el càncer d’ossos.

21/03/2023

Durant aquesta setmana, diverses investigadores del BBT han dut a terme tasques de divulgació de la ciència, com ara la participació en tres vídeos de Youtube on, d'una banda, expliquem la recerca que es du a terme al BBT i, de l'altra, fem palés la diversitat que impera a la UPC.

18/04/2023

Des de l'octubre de 2020, la Prof. Maria-Pau Ginebra ha ofert diverses xerrades per a CaixaForum al voltant del tema "La bioimpressió 3D: estem a prop de la medicina personalitzada?", dins del cicle "La revolució de la impressió 3D", l'última de les quals va tenir lloc a CaixaForum Madrid, el 17 d'abril de 2023.

16/05/2023

Milica Zivanic i Sílvia Gómez, totes dues estudiants de doctorat del BBT, 1ra i 3a classificades a la competició "Presenta la teva tesis en 4 minuts" de la UPC. Zivanic representarà la nostra universitat a la final del concurs, que es celebrarà al CaixaFòrum Lleida el 22 de juny. La Patrícia López, que també és doctoranda al nostre grup de recerca, va ser la guanyadora del #HiloTesis 2023 i representarà la universitat a nivell estatal.

23/05/2023

Dos estudiants de doctorat del BBT, David Piñera i Sílvia Gómez, es troben actualment d'estada a Glasgow (UK) i Udine (Itàlia), respectivament. D'altra banda, el BBT té actualment dos investigadorxs Postdoctorals, María Godoy-Gallardo (UIC, Espanya) i Miguel A. Quiliano (UPC, Perú), i l'estudiant de doctorat Irene Mallor (UIC), realitzant estades de recerca amb diferents investigadorxs del grup.