Es du a terme un training per estudiants de l'aplicació RESPO-X a l'EEBE

Del 24 al 28 d'abril de 2023, es va celebrar a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) la Jornada d'Aprenentatge, Ensenyament i Formació (LTTA) del Projecte Erasmus RESPO-X per a la validació de l'aplicació d'aprenentatge desenvolupada.

Del 24 al 28 d'abril de 2023, es va celebrar a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) la Jornada d'Aprenentatge, Ensenyament i Formació (LTTA )del Projecte Erasmus RESPO-X per a la validació de l'aplicació d'aprenentatge.

Amb l'assistència de més de 30 socis del projecte i estudiants de diverses institucions europees, els resultats van ser satisfactoris i van proporcionar informació inestimable als investigadors.

L'aplicació RESPO - X és una eina única dissenyada per mesurar el rendiment dels estudiants a l'educació superior. És un enfocament innovador de l'aprenentatge que ofereix als estudiants una nova manera de mesurar el seu progrés i prendre el control de la seva educació. La necessitat d'aquesta aplicació és evident en el panorama educatiu actual, on els mètodes tradicionals de mesura del rendiment dels estudiants estan quedant obsolets. Amb la introducció de les noves tecnologies, ara és possible mesurar el rendiment dels estudiants en temps real, proporcionant una visió més precisa i completa del seu progrés acadèmic.

Fes una ullada a l'agenda d'aquest esdeveniment de formació fent clic aquí.