Notícies del lloc

20/06/2022

El ja Dr. Miguel Mateu, estudiant de doctorat del BBT a l'ampara del projecte ERC APACHE, va presentar la seva tesis doctoral sobre l'"Avaluació dels efectes biològics dels plasmas atmosfèrics en el càncer d'os", codirigida per la Dra. Cristina Canal i el Dr. Juan Tornín.

01/08/2022

L'estudiant de doctorat del BBT Nerea García de Albéniz ha estat guardonada amb el FEMS Master Thesis Award 2022 durant el Junior EUROMAT 2022, amb el seu TFM "Laser-assisted surface modification of zirconia-based materials to enhance osteoblast response for dental applications".

07/09/2022

Tot i que l'estiu és típicament època de vacances a casa nostra, el personal investigador del BBT no para mai, i durant aquests mesos han assistit a diversos congressos i fet divulgació dels resultats de la seva recerca.

20/09/2022

La Dra. Maria Pau Ginebra, Catedràtica del Departament de Ciència i Enginyeria de Materials (CEM) i Directora del CEM i el BBT, així com de la Divisió de Biomaterials del CREB, ha estat distingida per l'European Research Council (ERC) amb una Advanced Grant per estudiar els mecanismes d’interacció entre biomaterials i bacteris, i desenvolupar superfícies capaces de combatre les infeccions i, alhora, promoure la regeneració òssia. Les Advanced Grants són la màxima distinció que atorga l'ERC a projectes de recerca a la frontera del coneixement, i una culminació en la carrera investigadora de la Prof. Ginebra.

21/10/2022

L'Agencia Estatal de Investigación ha concedit finançament per dur a terme dos projectes al nostre grup de recerca. Es tracta del projecte PolyCoarct: Stents polimèrics adaptables per tractar coartació aòrtica pediàtrica, amb la Dra. Marta Pegueroles com IP; i el projecte TaperMesh: Desenvolupament de scaffolds metàl·liques permanents i reabsorbibles a mida, impresses en 3D amb hidrogel biofuncionalitzat per a regeneració òssia, amb els Dr. José M. Manero i Daniel Rodríguez Rius com IPs.