Notícies del lloc

20/07/2023

El ja Dr. Xavi Solé Martí, estudiant de doctorat del BBT amb finançament del projecte ERC APACHE i FI-Agaur, va presentar la seva tesis doctoral sobre els "Effects of cold atmospheric plasmas on biomaterials: hydrogels and composites with calcium phosphates", codirigida per la Dra. Cristina Canal i la Prof. Maria-Pau Ginebra.

04/08/2023

Les estudiants de doctorat Nerea García d'Albéniz i Patricia López aconsegueixen el Premi del Jurat i la Menció Especial del Públic al workshop "Amazing Flash Presentations" de la BioTUNE's Summer School: Strategies to develop new generation of multifunctional scaffolds and implants with cell instructive and antibacterial properties (Jogjakarta, Indonesia) per les seves respectives xerrades al voltant de la seva tesis doctoral.

18/10/2023

“Redefining biomaterial biocompatibility: challenges for artificial intelligence and text mining” és un nou article, publicat a la revista Trends on Biotechnology pel Dr. Miguel Mateu-Sanz, l'estudiant de doctorat Carla V. Fuenteslópez, el Dr. Juan Uribe-Gomez, el Prof. Håvard Jostein Haugen, el Prof. Abhay Pandit, la Prof. Maria-Pau Ginebra, la Dra. Osnat Hakimi, el Dr. Martin Krallinger i la Dra. Athina Samara, tots ells membres del Projecte BIOMATDB, discutint la necessitat d'una nova definició de biocompatibilitat i els reptes de desenvolupar-ne un que inclogui enfocaments de mineria de dades.