Maria Pau Ginebra, Directora del BBT, assisteix a l'entrega del Prize for Women Innovators de la UE
La investigadora Maria Pau Ginebra, catedràtica de Ciència dels Materials i Directora del Grup de Recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, assisteix a la gala final del EU Prize for Women Innovators 2018, del que va ser finalista.
El CREB inaugura nou espai a l'ETSEIB
El passat divendres, 6 de juliol, es va inaugurar la nova zona de laboratoris i despatxos del Centre de Recerca en Enginyeria Biomècica (CREB), amb una jornada de xerrades i visites guiades a les instal·lacions, amb investigadors i membres del govern de de l'Escola i la UPC.
Tres investigadores del BBT, speakers a la conferència ISBPPB 2018
La Dra. Marta Pegueroles, la Dra. Cristina Canal i l'estudiant de Doctorat Inès Hamouda van assistir a la 4th International Society for Biomedical Polymers and Polymeric Biomaterials (ISBPPB) conference and exposition a Cracòvia (Polònia), que es va celebrar del 15 al 18 de Juliol de 2018.
La Dra. Mireia Hoyos i la Dra. Joanna M. Sadowska presenten les seves Tesis Doctorals
Les Dres. Mireia Hoyos i Joanna M. Sadowska, membres del grup de recerca BBT, van presentar la seva tesis Doctoral en Enginyeria de Materials a l'EEBE.
Dues Investigadores Postdoctorals MSCA i BEST COFUND IBEC postdoc programme s'incorporen al BBT
La Dra. Osnat Hakimi (MSCA-IF-2016 - Individual Fellowship) i la Dra. Laura Catalina Córdoba Román (BEST COFUND IBEC postdoc programme) s'uneixen al grup de recerca BBT com a Investigadores Postdoctorals per dur a terme projectes de dos anys.
El BBT, Grup SGR de Recerca de la Generalitat de Catalunya
El BBT ha resultat un dels Grups SGR Consolidats finançats en la Convocatòria 2017 de la Generalitat per donar suport a les activitats dels grups de recerca a Catalunya .
Maria Pau Ginebra, Directora del BBT, entrevistada al Punt Avui
La Dra. Maria Pau Ginebra, Directora de la spin off Mimetis Biomaterials, Premi ICREA de la Generalitat de Catalunya i Directora del Departament de Ciència dels Materials de la UPC, entrevistada al diari Punt Avui.