Yassine Maazouz presenta la seva Tesis Doctoral

El Dr. Yassine Maazouz, Becari FPU al BBT durant 4 anys, defensa la seva tesis Doctoral a l'EEBE.

El passat 15 d'ocutbre va presentar la seva tesis doctoral en Yassine Maazouz, estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits de la UPC a l'EEBE.

El ja Dr. Maazouz va presentar la seva tesis "A study of the rheological properties and injectability of calcium phosphate cements", dirigida per la Dra. Maria-Pau Ginebra i el Dr. Edgar B. Montúfar (antic membre del BBT, actualment Investigador a Brno University of Technology), davant d'un jurat format pel Dr. Pierre Layrolle  (Université de Nantes), el Dr. Román Pérez (UIC) i el Dr. Carles Mas-Moruno (BBT, UPC).

El Dr. Maazouz, que va gaudir d'una Beca FPU del Ministeri de Ciencia e Innovación (Gobierno de España) per a la realització del seu doctorat, és també co-fundador de la spin off del grup de recerca, Mimetis Biomaterials.