Yassine Maazouz presenta la seva Tesis Doctoral

El Dr. Yassine Maazouz, Becari FPU al BBT durant 4 anys, defensa la seva tesis Doctoral a l'EEBE.
Yassine Maazouz presenta la seva Tesis Doctoral
Dr. Yassine Maazouz

El passat 15 d'ocutbre va presentar la seva tesis doctoral en Yassine Maazouz, estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits de la UPC a l'EEBE(obriu en una finestra nova).

El ja Dr. Maazouz va presentar la seva tesis "A study of the rheological properties and injectability of calcium phosphate cements", dirigida per la Dra. Maria-Pau Ginebra i el Dr. Edgar B. Montúfar (antic membre del BBT, actualment Investigador a Brno University of Technology), davant d'un jurat format pel Dr. Pierre Layrolle  (Université de Nantes), el Dr. Román Pérez (UIC(obriu en una finestra nova)) i el Dr. Carles Mas-Moruno (BBT, UPC).

El Dr. Maazouz, que va gaudir d'una Beca FPU del Ministeri de Ciencia e Innovación (Gobierno de España) per a la realització del seu doctorat, és també co-fundador de la spin off del grup de recerca, Mimetis Biomaterials.