El Dr. Pierre Layrolle i la Dra.Sandra Van Vlierberghe visiten el BBT

El Dr. Pierre Layrolle (INSERM, Univeristé de Nantes) i la Dra.Sandra Van Vlierberghe (Universiteit Gent) van visitar les instal·lacions del BBT a l'EEBE, i van oferir dues xerrades als membres del grup de recerca.

El Dr. Pierre Layrolle (INSERM, Univeristé de Nantes, França), col·laborador habitual del BBT en projectes europeus, va visitar els laboratoris del grup de recerca el passat mes d'abril. Durant la seva estada, va poder descobrir les noves instal·lacions del Campus Diagonal Besòs, així com oferir una xerrada sobre "3D bioprinting of bone tumors and reconstruction", a tots els membres del BBT

La Dra.Sandra Van Vlierberghe (Universiteit Gent, Bèlgica), per la seva banda, va poder veure les instal·lacions del BBT a l'EEBE, així com refermar la seva col·laboració científica amb la Dra. Pegueroles. Durant la seva visita a principis d'octubre, la Prof. Van Vlierberghe va ser convidada a donar una xerrada als membres del grup de recerca sobre "Synthesis of biompolymers for biomedical applications".