El CREB inaugura nou espai a l'ETSEIB

19/07/2018

El passat divendres, 6 de juliol, es va inaugurar la nova zona de laboratoris i despatxos del Centre de Recerca en Enginyeria Biomècica (CREB), amb una jornada de xerrades i visites guiades a les instal·lacions, amb investigadors i membres del govern de de l'Escola i la UPC.

Diversos membres del BBT van assistir a la jornada d'inauguració del nous espais del CREB a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona(ETSEIB), que va tenir lloc el passat 6 de juliol.

L'acte va començar amb diverses intervencions institucionals a l'Aula CREB, destinada a actes institucionals i classes, seguides d'una xerrada inaugural per part del Dr. Joan Vidal, Cap de la Unitat de Lesió Medul·lar, Institut Guttmann. Tot seguit, els visitants van poder visitar els principals laboratoris i despatxos, on els investigadors van poder mostrar les instal·lacions i els projectes en els quals estan treballant, inclosos aquells qui, com el BBT, no tenen la seva seu central al nou espai del CREB.

Finalment, es va oferir un petit refrigeri a l'espai central, per afavorir el networking i l'ambient festiu del dia.