Tres investigadores del BBT, speakers a la conferència ISBPPB 2018

La Dra. Marta Pegueroles, la Dra. Cristina Canal i l'estudiant de Doctorat Inès Hamouda van assistir a la 4th International Society for Biomedical Polymers and Polymeric Biomaterials (ISBPPB) conference and exposition a Cracòvia (Polònia), que es va celebrar del 15 al 18 de Juliol de 2018.

Les Dres. Marta Pegueroles i Dr. Cristina Canal i l'Inès Hamouda, van participar com a speakers a la 4th International Society for Biomedical Polymers and Polymeric Biomaterials (ISBPPB) conference and exposition a Cracòvia (Polònia) del 15-18 de Juliol, 2018.

La Dra. Marta Pegueroles, Invited Speaker a l'ISBPPB2018 amb una Keynote Lecture sobre "Controlled drug delivery from 3D printed poly-l-lactic acid bioresorbable stent" és la cap de línia en recerca al BBT.

La Dr. Canal (investigadora principal del projecte ERC APACHE) va presentar el seu treball en"Cold atmospheric plasma generation and quantification of reactive oxygen and nitrogen species in biocompatible hydrogels" (C. Labay, I. Hamouda, M.-P. Ginebra, C. Canal), mentres que la seva estudiant de doctorat, la Inès Hamouda va mostrar els seus resultats en la "Modification of alginate based-hydrogel for therapeutical applications using cold atmospheric plasma" (I. Hamouda, C. Labay, M.-P. Ginebra, C. Canal).

Les sessions de l'ISBPPB 2018 incloïen topics com ara sistemes controlats d'alliberació, sistemes per a l'alliberament de fàrmacs, polímers antimicrobians, polímers biodegradables i copolímers o engineria de teixits, entre d'altres.