Maria Pau Ginebra, Directora del BBT, entrevistada al Punt Avui

La Dra. Maria Pau Ginebra, Directora de la spin off Mimetis Biomaterials, Premi ICREA de la Generalitat de Catalunya i Directora del Departament de Ciència dels Materials de la UPC, entrevistada al diari Punt Avui.

La Dra. Maria Pau Ginebra, Directora del BBT i de la Divisió de Biomaterials del CREB i co-fundadora i Presidenta de la spin-off del BBT Mimetis Biomaterials, ha estat entrevistada pel diari català Punt Avui, en la seva secció d'Economia i Empreneduria.

La Dra Ginebra, Catedràtica i Directora del Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica de la UPC, Investigadora Associada de l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) i membre del Consell de Govern de l'Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), va ser finalista recentment del Prize for Women Innovators de la UE.

Podeu llegir l'entrevista "Implant Personalitzat" a la web del Punt Avui, fent click aquí.