Investigadors del BBT i del CIEFMA aconsegueixen un projecte per estudiar les transformacions de fase en zircònia al sincrotró ALBA
Tres investigadors dels grups de recerca BBT i CIEFMA van dur a terme el projecte "In-Situ microstructural effects and transformability of 3Y-ZrO2 specimens superficially modified at different annealing temperatures: from room temperature up to 900 ºC" al Sincrotró ALBA de Cerdanyola del Vallès.
Maria Pau Ginebra, Directora del BBT, finalista al Prize for Women Innovators de la UE
La investigadora Maria Pau Ginebra, catedràtica de Ciència dels Materials i Directora del Grup de Recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, ha estat seleccionada com una de les 12 finalistes al EU Prize for Women Innovators 2018.
El Dr. Xavier Gil, Doctor Honoris Causa per la Universidad de la Habana
El Dr. Xavier Gil Mur, membre del Grup BBT de recerca i Rector Magnífic de la Universitat Internacional de Catalunya, nomenat Doctor Honoris Causa per la Universidad de La Habana
La Dra. Cristina Canal, investigadora convidada a la Taula Rodona dins la la jornada “Nenes, dones i ciència”
La Dra. Cristina Canal, del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, va ser una de les convidades a participar en la Taula Rodona per donar a conèixer el treball de les científiques de la ciutat i fomentar la vocació científica entre les més joves, enmarcada dins la jornada “Nenes, dones i ciència” de Barcelona Activa.
La Directora del BBT, la Dra. Maria Pau Ginebra, entrevistada al Fulls dels Enginyers
La Dra. Maria Pau Ginebra, Premi ICREA de la Generalitat de Catalunya i Directora del Departament de Ciència dels Materials de la UPC, entrevistada al Fulls dels Enginyers, el diari dels Enginyers Industrials de Catalunya.
El Dr Giuseppe Scionti i la bioimpressió de Teixits Humans, a la Nit del Coneixement i a les Tech Talk de l'ImaginCafe
El Dr Giuseppe Scionti, protagonista a la Nit del Coneixement, amb una xerrada sobre Bioimpressió de Teixits Humans, i de la Tech Talk sobre el Futur de la Medicina Renenerativa, al ImaginCafe.
Joanna Sadowska, representant de la UPC en el Concurs "Tesi en 4 minuts"
L'estudiant de doctorat del BBT, Joanna Sadowska, escollida com a representant de la UPC al concurs “Tesi en 4 minuts” organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, amb el suport de la Generalitat de Catalunya.