Joanna Sadowska, representant de la UPC en el Concurs "Tesi en 4 minuts"

L'estudiant de doctorat del BBT, Joanna Sadowska, escollida com a representant de la UPC al concurs “Tesi en 4 minuts” organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

Joanna Sadowska, estudiant de doctorat del BBT, ha resultat escollida com a representant de la UPC al concurs "Tesi en 4 minuts", organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

L'objectiu del concurs és plantejar als estudiants de doctorat, de qualsevol disciplina científica, el repte d'explicar la seva recercan durant un temps màxim de 4 minutsn amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general.

La Joanna ha estat triada com a representant de la UPC, per votació popular, durant la Final Institucional del concurs, que s'ha celebrat avui a l'Edifici Vèrtex, coincidint amb la Jornada de Portes Obertes de l'Escola de Doctorat.

La final Interuniversitaria del concurs tindrà lloc el dia 6 de juny a les 17h a l'Auditori Movistar de Barcelona, en una sessió única, oberta i pública. L'aforament aproximat és per a 200 persones i es preveu que els assistents siguin alumnes de grau, màster, doctorat, batxillerat, cicles formatius i públic general. En aquesta sessió participaran les 12 respresentants de cadascuna de les universitats catalanes, en ordre alfabètic d'intervenció .

Si vols saber més sobre la tesis de la Joanna Sadowska, titulada "Effect of microstructural and chemical cues on the in vitro cell response to calcium phosphates" i co-dirigida per la Prof. Maria-Pau Ginebra i el Dr. Jordi Guillem-Martí, no dubtis en fer-li una ullada al seu vídeo-presentació al concurs: