Noelia Aparicio, Gestora de Projectes del BBT, a l'Erasmus Staff Training Week "Soft Skills in the International Setting"

La Gestora de Projectes del Grup BBT, Noelia Aparicio, va participar a la 6th Erasmus Staff Training Week "Soft Skills in the International Setting", organitzada per la Unviersity of Economics de Katowice (Polònia).

Noelia Aparicio, Gestora de Projectes del BBT, va assistir a la 6th Erasmus Staff Training Week "Soft Skills in the International Setting", impartida per la Unviersity of Economics de Katowice (Polònia) del 7 al 11 de maig.

Durant el curs, els asistents van poder adquirir nous coneixements en Competències Complementàries, necessàries també per a una recerca de qualitat, així com presentar les seves respectives institucions, intercanvia experiències i bones pràctiques, i dur a terme activitats i reunions de manera conjunta.

La University of Economics in Katowice porta organitzant l'Erasmus Staff Training Week "Soft Skills in the International Setting" des de l'any 2013. El programa d'activitats de les edicions anteriors ha inclòs tot una sèrie de sessions de training i presentacions per al staff de la universitat, així com xerrades sobre bones pràctiques, per part de les institucions que hi participaven. En la present edició, les jornades de training  es van articular al voltant de dos temes principals:

- Be innovative, think outside the box, release your creativity
- Work-life balance