La Dra. Cristina Canal, investigadora convidada a la Taula Rodona dins la la jornada “Nenes, dones i ciència”

La Dra. Cristina Canal, del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, va ser una de les convidades a participar en la Taula Rodona per donar a conèixer el treball de les científiques de la ciutat i fomentar la vocació científica entre les més joves, enmarcada dins la jornada “Nenes, dones i ciència” de Barcelona Activa.

La Dra. Cristina Canal va assistir com a convidada a la Taula Rodona de la primera jornada “Nenes, dones i ciència”, per donar a conèixer el treball de les científiques de la ciutat i el país i fomentar la vocació de nenes i joves envers professions relacionades amb la ciència, celebrada el passat divendres 16 de març al Parc Tecnològic Barcelona Nord-Barcelona Activa.

La jornada, organitzada conjuntament pel l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci d’Educació de Barcelona amb la col·laboració de l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya, va consistir en una taula rodona amb la Dra. Cristina Canal, investigadora principal del projecte ERC APACHE, Ramón y Cajal Fellow y membre del BBT, Mónica Roca, CEO de IsardSAT i mentora del programa de Vocacions Científiques de Barcelona Activa, Inés Mora, alumna de 1r. de batxillerat del centre Barcelona Congrés i Ana Frau Marhuenda, professora participant en el programa “Vocacions científiques i tecnològiques”. La taula rodona va estar moderada per la periodista Marta Cáceres.

A l’acte també es van lliurar els diplomes als alumnes dels centres participants del programa de vocacions científiques i tecnològiques de Barcelona i va haver un monòleg sobre enginyeria genèrica a càrrec d’Helena González, del grup de científics Big Van Ciencia.