La Directora del BBT, la Dra. Maria Pau Ginebra, entrevistada al Fulls dels Enginyers

La Dra. Maria Pau Ginebra, Premi ICREA de la Generalitat de Catalunya i Directora del Departament de Ciència dels Materials de la UPC, entrevistada al Fulls dels Enginyers, el diari dels Enginyers Industrials de Catalunya.

La investigadora Maria Pau Ginebra, Catedràtica i Directora del Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica de la UPC, Directora del BBT i de la Divisió de Biomaterials del CREB, Investigadora Associada de l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), membre del Consell de Govern de l'Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) i co-fundadora i Presidenta de la spin-off del BBT, Mimetis Biomaterials, ha estat entrevistada al Fulls dels Enginyers, el diari dels Enginyers Industrials de Catalunya.

Podeu llegir la seva entrevista, titulada "Crec que la recerca té sentit quan es tradueix en una millora per la societat", fent click aquí.