El Dr. Xavier Gil, Doctor Honoris Causa per la Universidad de la Habana

El Dr. Xavier Gil Mur, membre del Grup BBT de recerca i Rector Magnífic de la Universitat Internacional de Catalunya, nomenat Doctor Honoris Causa per la Universidad de La Habana

El Dr. Xavier Gil ha estat investit Doctor Honoris Causa per la Universidad de la Habana durant la sessió inaugural del VII Congreso Internacional de Biomateriales, Biomat 2018, que va tenir lloc el passat 14 de març a l'Aula Magna de la universitat.

Tant el congrès Biomat2018 (14-16 març) com el Curs Internacional de Biomaterials (12-14 març) que l'ha precedit estan organitzats pel  Centro de Biomateriales de Cuba (Biomat), la Cátedra Unesco de Biomateriales de la Universidad de La Habana, el Grupo Latinoamericano de Aplicaciones e Investigaciones Clínicas en Biomateriales (GLAICB) i el Grupo de Biomateriales del Instituto de Ciencia y Tecnología de Polímeros (CSIC, Espanya).

Durant la Sessió Inaugural del Biomat2018 també es va concedir la condició de Professor Convidat al Dr. Rui Reis, de la Universidade do Minho (Portugal) i al Doctor James Kirkpatrick de la Johannes Gutenberg Universität Mainz (Alemanya).