Judit Buxadera, estudiant de Doctorat al grup BBT, "Young Researcher Presentation Award" a la ICPM-6
Judit Buxadera, estudiant de Doctorat al grup BBT de la UPC, galardonada amb el "Young Researcher Presentation Award" a la ICPM-6: 6th International Conference on Plasma Medicine a Bratislava.
El Dr. Carles Mas aconsegueix una Beca PostDoctoral Ramón y Cajal del MINECO
El Dr .Carles Mas, membre del grup de recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, aconsegueix una Ajuda per a Contractes Ramón y Cajal del Ministeri d'Economia i Competitivitat (MINECO) del Govern d'Espanya.
La Dra. Cristina Canal aconsegueix una Starting Grant de l’European Research Council
L’European Research Council ha distingit amb una ‘Starting Grant’ a la investigadora Cristina Canal per a la investigació d'una nova teràpia per al càncer d’ossos.
El Dr. Daniel Rodríguez Rius esdevé President de la Sociedad Ibérica de Biomecánica y Biomateriales (SIBB)
El Dr. Daniel Rodríguez Rius, Professor Agregat de la UPC i membre del BBT, esdevé el nou President de la Sociedad Ibérica de Biomecánica y Biomateriales (SIBB).
El Dr Giuseppe Scionti i la bioimpressió en 3D, al FabMeetup #11: Bio Tecnologies Innovadores amb el CREB-UPC
El Dr Giuseppe Scionti, membre del BBT, va presentar la nostra recerca en bioimpressió en 3D al FabMeetup, dedicat a Tecnologies Bio Innovativadores al CREB-UPC.
La Dra. Maria Pau Ginebra, convidada a l'Esmorzar de Ciència al 7 Portes dedicat a "Dones i Ciència"
Les Doctores Maria Pau Ginebra (BBT) i Eulàlia Montolío (UB) van ser les convidades a la trobada mensual d'Esmorzar de Ciència al 7 Portes, per parlar sobre "Dones i Ciència: on són les científiques?"
El BBT celebra la seva Jornada Interna Anual i la 6ª Jornada del Cicle de Trobades als Laboratoris del CREB
El grup de recerca de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits presenta les seves línies de recerca, projectes vigents i objectius de creixement durant la seva Jornada Anual Interna i la 6ª Jornada del Cicle de Trobades als Laboratoris del CREB