Judit Buxadera presenta la seva Tesis Doctoral

La Dra. Judit Buxadera, del grup de recerca BBT, va presentar la seva tesis Doctoral en Enginyeria de Materials al juliol.

La Judit Buxadera, estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits de la UPC, va defensar la seva tesis doctoral el passat 19 de juliol al Campus Diagonal Besòs de la UPC.

L'estudiant va presentar la seva tesis en "Development of polymeric coatings with combined antifouling/antibacterial properties for titanium dental implants", dirigida pel Dr. Daniel Rodríguez i el Dr. Xavier Gil del BBT, davant d'un jurat format per la Dra. Marta Pegueroles (UPC), el Dr. Román Pérez (UIC) i el Dr. Fabio Palumbo (CNR, Itàlia).

La Dra. Buxadera va gaudir d'una Beca UPC, co-finançada pel projecte "Sellado biomimético de implantes dentales" otorgat al Dr. Rodríguez per la Fundación Ramón Areces i va realitzar estades de recerca a l'Institut für Plasmaforschung und Technologie e. V. (INP Greifswald, Alemanya) i al Departament de Química de la Università degli Studi di Bari Aldo Moro (Itàlia), gràcies al finançament aconseguit per la Dra. Cristina Canal amb les COST-Action MP1101 i TD1208.