La Dra. Maria Pau Ginebra, convidada a l'Esmorzar de Ciència al 7 Portes dedicat a "Dones i Ciència"

Les Doctores Maria Pau Ginebra (BBT) i Eulàlia Montolío (UB) van ser les convidades a la trobada mensual d'Esmorzar de Ciència al 7 Portes, per parlar sobre "Dones i Ciència: on són les científiques?"

Amb motiu del Dia Internacional del Dia de la Dona, les Doctores Maria Pau Ginebra (BBT) i Eulàlia Montolío (UB) van ser les dues científiques convidadesa la trobada mensual d'Esmorzar de Ciència al 7 Portes (organitzada per Punt Avui, l'Associació Catalana de Comunicació Científica i l'Obra Social La Caixa, amb la col·laboració del grup de monologuistes científics The Big Van Científicos sobre Ruedas i els Alumni de la Universitat de Barcelona), per conversar al voltant del topic "Dones i Ciència: on són les científiques?".

Per tal de saber més sobre les opinions d'aquestes dues científiques de renom i sobre la jornada, podeu anar a la notícia de Punt Avui del dia 27 de març.

Llegir més