Lectura de Tesis de Maria Isabel Castellanos
La Dra. Maria Isabel Castellanos, Becària FI al BBT durant 3 anys, presenta la seva tesis Doctoral a l'EEBE.
Judit Buxadera presenta la seva Tesis Doctoral
La Dra. Judit Buxadera, del grup de recerca BBT, va presentar la seva tesis Doctoral en Enginyeria de Materials al juliol.
Membres del grup BBT presenten treballs a la 28th Annual Conference of the European Society for Biomaterials (ESB)
Diversos membres del grupo BBT van participar al Congrés Anual de la European Society for Biomaterials (ESB) amb 7 conferències orals i una lectura convidada.
Premi Gemma Rosell i Romero a l'estudiant de Grau Maria Gelabert
Maria Gelabert, qui va dur a terme el seu Treball Final de Grau al BBT, guardonada amb el Premi Gemma Rosell i Romero, que premia els estudiants que dediquin una part del seu temps a l’investigació biomèdica.
Kick off meeting del projecte PNano4Bone
Els propers 23 i 24 d'octubre es reuneixen a l'EEBE tots els socis implicats en aquest projecte, vinguts de 4 països europeus.
La investigadora del BBT Cristina Canal, a Ràdio Badalona
La Dra. Cristina Canal, que fa un any va aconseguir una Starting Grant de l'European Research Council (ERC), protagonista de l'entrevista d'aquesta setmana al programa Badalona Matí, de Ràdio Badalona.
Premi Extraordinari de Doctorat de la UPC a la Dra. Maria Godoy-Gallardo
La Dra. Godoy-Gallardo, ex-doctoranda del BBT, Premi Extraordinari de Doctorat de la UPC per a la promoció 2014-2015.