Ines Hamouda rep el premi a la Millor Presentació Oral a la SIBB2017

Ines Hamouda, estudiant de Doctorat al grup BBT de la UPC, guardonada amb el Premi a la Millor Presentació Oral del XL Congreso de la Sociedad Ibérica de Biomecánica y Biomateriales (SIBB2017)

L'estudiant de Doctorat del BBT Ines Hamouda ha sigut guardonada amb el 1r Premi  concedit a les Millors Presentacions Orals del XL Congreso de la Sociedad Ibérica de Biomecánica y Biomateriales (SIBB2017), celebrat a Sant Cugat els passats 10 i 11 de novembre.

La doctoranda va rebre el guardó en reconeixement al seu treball "Liquids treated by atmospheric pressure plasma jet for bone cancer therapy", I. Hamouda, J. Guillem-Marti, M.P Ginebra, C. Canal.

La Ines Hamouda es troba en el seu primer any de doctorat, amb una beca associada al projecte "Atmospheric Pressure plAsma meets biomaterials for bone Cancer HEaling (APACHE)", una Beca Starting Grant de l’European Research Council (ERC), per a la realització de la seva tesis doctoral "Synthesis and characterisation of hydrogels and atmospheric plasma pressure treatments on liquids for bone cancer therapy", sota la direcció de la Dra. Cristina Canal.