Visites franceses al BBT

Estudiants i professors de la Université de Cergy-Pontoise (França) i dos investigadors de la Unviersité d'Orléans (França) van visitar el BBT durant el mes de gener.

El mes de gener ha estat un mes ple de visites interessantíssimes per al BBT, totes elles amb accent francès.

El passat 8 de gener, tot just tornant de vacances, vam rebre 7 estudiants de màster i 3 investigadors (Dr. Pauthe, Dr. Gand i Dr. Boissière) de l'equip docent pertanyent al M2 CMI Biosan de la Université de Cergy-Pontoise (França). El grup estava de visita a Barcelona, on van aprofitar per visitar diversos institucions i grups de recerca. Durant el temps que van passar a les nostres instal·lacions, van tenir l'oportunitat de mantenir una xerrada formativo-científica amb la nostra Directora, la Prof. Maria-Pau Ginebra, així com de fer un tour pels nostres laboratoris, al Campus Diagonal Besòs.

D'altra banda, la segona setmana del mes vam rebre el Dr. Pablo Escot i el Dr. Augusto Stacampiano, de la Université Orléans (França). Tots dos van dur a terme una estada d'una setmana als laboratoris de l'equip de recerca en plasma, en relació al projecte ERC APACHE: Atmospheric Pressure plAsma meets biomaterials for bone Cancer HEaling. El Dr. Escot va aprofitar per fer una xerrada sobre "The GREMI group and its research" i el Dr. Stacampiano va presentar la seva feina al voltant dels "Plasma Jets In Interaction With Liquids In The Practical Case Of In Vitro Treatments".