Setmana divulgativa per a la Prof. Maria Pau Ginebra

La Prof. Maria Pau Ginebra va oferir una conferència dins el cicle "UPC Diàlegs sobre Nous Materials" el dimecres 28/04 i una altra el dijous 29/04 al cicle "Dijous de ciència 2021", organitzat per la Secció de Ciències i Tecnologia de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).

La setmana passada van tenir lloc dos actes divulgatius de la ciència duta a terme al BBT, encapçalats per la Prof. Maria Pau Ginebra.

Dimecres 28/04, la Dra. Ginebra va oferir una conferència dins el cicle "UPC Diàlegs sobre Nous Materials". Els UPC Diàlegs estan articulats en tres sessions temàtiques, estructurades en diàlegs oberts, més un debat on s'incorporen les preguntes del públic i els espectadors. En aquesta ocasió, formaven el panell de debat la Prof. Ginebra, juntament amb la Dra. Esther Real Saladrigas i la Dra. Irene Arias Vicente.

Els nous reptes en enginyeria i arquitectura requereixen nous materials per construir habitatges, infraestructures, màquines i dispositius de tota mena. Quins són els materials que responen a les noves necessitats de la societat, i amb els que haurem de treballar en el futur? Seran materials naturals, pre-tractats, sintètics, prefabricats, meta-materials…? Amb el títol "La matèria dels somnis", la Prof. Ginebra i les seves col·legues, miren de respondre aquestes i altres preguntes, en una conferència dinàmica i propera. Pots veure-la aquí ⬇️

D'altra banda, dijous 28/04, va participar al cicle "Dijous de ciència 2021", organitzat per la Secció de Ciències i Tecnologia de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), amb la seva conferència "Recerca i Societat".

Podeu veure la conferència aquí ⬇️