Reunió d'inici i Simposi del projecte Bio-TUNE

Els dies 17 i 18 de febrer de 2020 es va celebrar el Simposi inaugural i la reunió d'inici del projecte Bio-TUNE
Reunió d'inici i Simposi del projecte Bio-TUNE

El Simposi inaugural del Bio-TUNE, i Kick-Off del projecte finançat per la UE, va tenir lloc els dies 17 i 18 de febrer de 2020 a la Barcelona East School of Engineering (EEBE), Barcelona (Spain).

El Simposi Inaugural es va celebrar el matí del 17 de febrer, amb 4 ponents destacats en el camp dels biomaterials i l'implantologia: la Prof. Maria-Pau Ginebra, (BBT-UPC), el Prof. Conrado Aparicio (MDRCBB-UMN, USA), el Dr. Román A. Pérez (UIC) i el Prof. José Carlos Rodríguez Cabello (UVa). El simposi va estar obert no només als membres del projecte Bio-TUNE, sinó a tota la comunitat científica d'EEBE.

Posteriorment al Simposi, es va celebrar la reunió inicial del projecte RISE, amb la participació de gairebé tots els beneficiaris i socis del projecte.

Bio-TUNE és un projecte MSCA-RISE Horizon2020, finançat per la Unió Europea (UE) i liderat pel doctor Carles Mas-Moruno (BBT), que té com a objectiu desenvolupar materials multifuncionals innovadors per produir una nova generació d'implants mèdics amb capacitat per regular el comportament cel·lular i el seu potencial ntibacterià. El projecte RISE busca la col·laboració i l'intercanvi d'investigadors entre beneficiaris: BBT-UPC (Espanya) INSERM(open in new window) (França),Max Planck Institute for Medical Research(open in new window) (Alemanya), Università degli Studi di Camerino(open in new window) (Itàlia), University of Brisol(open in new window) (UK) i University of Glasgow (UK); i els Països Associalts: Universidad Nacional de San Martín(open in new window) (Argentina), Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas(open in new window) (Perú),Universitas Gadjah Mada(open in new window) (Indonèsia) i Universiti Sains Malaysia(open in new window) (Malàsia).