Reunió d'inici i Simposi del projecte Bio-TUNE

Els dies 17 i 18 de febrer de 2020 es va celebrar el Simposi inaugural i la reunió d'inici del projecte Bio-TUNE

El Simposi inaugural del Bio-TUNE, i Kick-Off del projecte finançat per la UE, va tenir lloc els dies 17 i 18 de febrer de 2020 a la Barcelona East School of Engineering (EEBE), Barcelona (Spain).

El Simposi Inaugural es va celebrar el matí del 17 de febrer, amb 4 ponents destacats en el camp dels biomaterials i l'implantologia: la Prof. Maria-Pau Ginebra, (BBT-UPC), el Prof. Conrado Aparicio (MDRCBB-UMN, USA), el Dr. Román A. Pérez (UIC) i el Prof. José Carlos Rodríguez Cabello (UVa). El simposi va estar obert no només als membres del projecte Bio-TUNE, sinó a tota la comunitat científica d'EEBE.

Posteriorment al Simposi, es va celebrar la reunió inicial del projecte RISE, amb la participació de gairebé tots els beneficiaris i socis del projecte.

Bio-TUNE és un projecte MSCA-RISE Horizon2020, finançat per la Unió Europea (UE) i liderat pel doctor Carles Mas-Moruno (BBT), que té com a objectiu desenvolupar materials multifuncionals innovadors per produir una nova generació d'implants mèdics amb capacitat per regular el comportament cel·lular i el seu potencial ntibacterià. El projecte RISE busca la col·laboració i l'intercanvi d'investigadors entre beneficiaris: BBT-UPC (Espanya) INSERM (França),Max Planck Institute for Medical Research (Alemanya), Università degli Studi di Camerino (Itàlia), University of Brisol (UK) i University of Glasgow (UK); i els Països Associalts: Universidad Nacional de San Martín (Argentina), Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (Perú),Universitas Gadjah Mada (Indonèsia) i Universiti Sains Malaysia (Malàsia).