Miguel Mateu ja és Doctor en Enginyeria Biomèdica

El ja Dr. Miguel Mateu, estudiant de doctorat del BBT a l'ampara del projecte ERC APACHE, va presentar la seva tesis doctoral sobre l'"Avaluació dels efectes biològics dels plasmas atmosfèrics en el càncer d'os", codirigida per la Dra. Cristina Canal i el Dr. Juan Tornín.

L'estudiant de doctorat del BBT Miguel Mateu va defensar la seva Tesi Doctoral, Avaluació dels efectes biològics dels plasmas atmosfèrics en el càncer d'os, codirigida per la Dra. Cristina Canal i el Dr. Juan Tornín (ISPA), el passat 13 de juny de 2022 a l'EEBE.

El tribunal de tesi va estar format pel Dr. Jaume Mora (IRSJD), President, el Dr. Carles Mas-Moruno (BBT-UPC), Secretari i la Dra. Angela Privat-Maldonado (University of Antwerp), Vocal.

El Dr. Mateu va ser guardonat amb una Beca de Doctorat FI de la Generalitat de Catalunya i, després de 4 anys d'intensa recerca, va obtenir amb èxit el títol de Doctor.

Durant la seva tesi doctoral, va realitzar una estada de recerca a l'INSERM (Nantes, França), per a la realització d'uns estudis in vivo relacionats amb el projecte APACHE, als laboratoris del Dr. Pierre Layrrolle.