Marta Pegueroles, estada de recerca al Harvard-MIT Biomedical Engineering Center

13/06/2024

La doctora Marta Pegueroles es troba actualment en una estada de recerca de 3 mesos al Centre d'Enginyeria Biomèdica de Harvard-MIT (laboratori d'Edelman) del Massachusetts Institute of Technology (MIT) a Boston (EUA).

La Dra. Marta Pegueroles està realitzant una estada de recerca de 3 mesos al Harvard-MIT Biomedical Engineering Center (Edelman's lab) del Massachusetts Institute of Technology (MIT) a Boston (EEUU).

Durant aquest temps, treballarà amb el grup del Prof. Elazer Edelman i la Dra. Mercedes Balcells-Camps amb l'objectiu d'avaluar biològicament in vitro l'endotelització i la trombogenicitat dels stents polimèrics impresos en 3D, utilitzant bioreactors modificats que simulen artèries sota condicions fisiològiques reals.

La Dra. Pegueroles estarà a Boston des del 01/06/2024  al 31/08/2024 , ambdós inclosos.