Marta Pegueroles col·labora al projecte 100tífiques de la FCRI

Investigadores de 15 Centres CERCA, entre elles la Dra. Marta Pegueroles del BBT, col·laboren amb la iniciativa #100tífiques de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència.

La Dra. Marta Pegueroles, implicada des de fa molts anys en la promoció de l'enginyeria en col·legis de primària de tota Catalunya, va col·laborar amb el projecte #100tífiques, amb l'objectiu de combatre la bretxa de gènere en ciència i tecnologia a les escoles catalanes.

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència,més de 450 científiques de diverses institucions del pais es van connectar el passat 12 de febrer amb 480 escoles per tal d'explicar a nens i nenes que poden arribar a ser el que vulguin, independentment del seu sexe. Entre elles, la Dra Pegueroles, qui va oferir una xerrada sobre "La ciència dels materials des del punt de vista de les investigadores" a lxs alumnxs de  l'Escola Setelsis de Lleida de manera virtual.

Aquesta iniciativa es va dur a terme gràcies a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència.