Marc Iglesias, Premi a la Millor Presentació Oral al Bioceramics 32

Marc Iglesias, estudiant de Doctorat al grup BBT de la UPC, ha estat guardonat amb el Premi "Best Oral Presentation" al Bioceramics 32, the 32nd Symposium and Annual Meeting of ISCM, que va tenir lloc a Venècia (Itàlia), del 20 al 23 de setembre de 2022.

L'estudiant de Doctorat del BBT Marc Iglesias ha resultat guanyador del premi concedit a la millor presenció oral durant el Bioceramics 32, the 32nd Symposium and Annual Meeting of ISCM, que va tenir lloc a Venècia (Itàlia), del 20 al 23 de setembre de 2022.

Va rebre el guardó en reconeixement a la seva presentació amb el títol "First bactericidal nanopillared topographies in antibiotic-free calcium phosphate biomaterials", un treball signat per M. Iglesias-Fernandez, M. Espanol, M.P. Ginebra.

El Marc Iglesias es troba en el tercer any de la seva Beca FPI-AEI per a dur a terme la seva tesi doctoral, titulada "Bactericidal properties on calcium phosphate cements" i co-dirigida per la Prof. Maria-Pau Ginebra i la Dra. Montserrat Español.