Mar Bonany presenta la seva tesis doctoral

La Dra. Mar Bonany, becària FPI de l'Agencia Estatal de Investigación (AEI) al BBT, presenta la seva tesis Doctoral a l'EEBE.

El passat 4 de març, va defensar la seva tesis doctoral la Mar Bonany, estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits a l'EEBE (UPC).

La Dra. Bonay va presentar la seva tesis sobre "Nanotechnology-based approaches for bone tissue engineering", dirigida per la Prof. Maria-Pau Ginebra i la Dra. Montserrat Español.

El tribunal de tesis va estar format per la Dra. Marta Pegueroles, Presidenta (UPC), el Dr. Román Pérez (UIC) i la Dra. Stéphanie Sarda (University of Toulouse, França).

Durant la realització de la seva tesis doctoral, la Dra. Bonany va realitzar una estada de 3 mesos (set-des 2018) a l'Institute for Technology-Inspired Regenerative Medicine (MERLN) de la University of Maastricht (UM), als Països Baixos. Durant aquest temps, va poder dur a terme un projecte per a la  "Quantificació de la internalització de nanopartícules d'hidroxiapatita dopades amb ions en cèl·lules de càncer d'os. Millora d'aquesta internalització i estudis del mecanisme de mort cel·lular".