Lluis Oliver, representant de la UPC en el Concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts"

L'estudiant de doctorat del BBT Lluis Oliver ha estat triat com a representant de la UPC al concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”, organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

Lluis Oliver, estudiant de doctorat del BBT, ha resultat escollit com a representant de la UPC al concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts", organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

L'objectiu del concurs és plantejar als estudiants de doctorat, de qualsevol disciplina científica, el repte d'explicar la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts, amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general.

El Lluis va ser triat com a representant de la UPC, en la final institucional del concurs 'Presenta la teva tesi en 4 minuts' per un jurat format per 5 experts, que es va celebrar ahir a l'Edifici Vèrtex, coincidint amb la Jornada de Portes Obertes de l'Escola de Doctorat.

La final Interuniversitaria del concurs tindrà lloc el dia 22 de juny, en una localització encara per determinar.

Si vols saber més sobre la tesis del Lluis Oliver, titulada "Design and synthesis of Bone Morphogenetic Protein (BMP) mimetics to develop novel multifunctional biomaterials for bone regeneration", i dirigida pel Dr. Carles Mas-Moruno, pots veure la seva presentació d'ahir aquí ⬇️ (a partir del minut 1:13:30):