LLuis Oliver Cervelló presenta la seva Tesis Doctoral

Lluis Oliver Cervelló, becari FI de l'AGAUR (Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca) de la Generalitat de Catalunya, presenta la seva tesis Doctoral a l'EEBE.

L'estudiant de doctorat del BBT Lluis Oliver Cervelló va presentar la seva tesis doctoral el passat 3 de novembre, amb una qualificació d'Excel·lent (pendent de saber si és Cum Laude).

La tesis, dirigida pel Dr. Carles Mas Moruno, gira entorn a la investigació del Dr. Oliver Cervelló vers "Novel multifunctional biomimetic peptides for bone tissue engineering".

El tribunal de tesis va estar format pel Dr. Manuel Salmerón-Sánchez (University of Glasgow, UK), la Dra. Amaia Cipitria (Biodonostia Health Research Institute) i la Dra. Ana Vallés (Universitat Politècnica de València).

Durant la realització de la seva tesis doctoral, el Dr. Lluis Oliver Cervelló va realitzar dues estades de recerca, ambdúes relacionades amb el projecte Bio-TUNE. L'any 2019, va passar tres mesos amb la Dra. Ada Cavalcanti-Adam (Growth Factor Mechanobiology group al Max Planck Institute for Medical Research, Alemanya) per tal de dur a terme un estudi mecanístic entre molècules peptídiques i cèl·lules. D'altra banda, a principis de 2022, va fer una estada amb la Dra. Siti Hawa Ngalim (Universiti Sans Malaysia) per tal d'aprofundir més en aquest mateix tema.