Linh Johansson presenta la seva Tesis Doctoral

10/05/2024

La Dra. Linh Johansson, Doctoranda Industrial de la Generalitat de Catalunya al BBT, en col·laboració amb l'empresa Mimetis Biomaterials, durant 4 anys, defensa la seva tesis Doctoral a l'EEBE.

El passat 6 de maig, va presentar la seva tesis doctoral la l'estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits de la UPC Linh Johansson, a l'EEBE. Aquesta tesis s'ha dut a terme en el marc dels Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya, en col·laboració amb l'empresa Mimetis Biomaterials.

La Dra. Johansson va presentar la seva tesis "3D printed biomimetic bone grafts: Clinical validation and improvement strategies", dirigida per la Dra. Maria-Pau Ginebra (BBT) i el Dr. Yago Raymond (antic membre del BBT, actualment Investigador a Mimetis Biomaterials), davant d'un jurat format pel Dr. Javier Montero Martín  (Universidad de Salamanca), el Dr. Leon Olde Damink (Matricel, The Netherlands) i la Dra. Anna Díez-Escudero (BBT, UPC).

La Linh Johansson va gaudir d'una Beca Doctorats Industrials de l'AGAUR per dur a terme la seva tesis doctoral.