Linh Johansson obté una beca per assistir a la Summer School "From laboratory to the market of medical devices"

L'estudiant de doctorat industrial Linh Johansson (Mimetis-BBT) ha assitit a la Summer School "From laboratory to the market of medical devices", que s'ha dut a terme a Toulouse (França), del 21 al 25 de març de 2022, gràcies a una beca finançada pel projecte europeu RISEus2.

Linh Johansson, doctoranda industrial a Mimetis Biomaterials i el BBT amb el projecte "Sustitutos óseos biomiméticos personalizados fabricados con impresión 3D para aplicaciones con trasnferencia de carga", va obtenir una beca per assistir a la Summer School "From laboratory to the market of medical devices", que s'ha dut a terme a l'ENSIACET (Toulouse, França), del 21 al 25 de març de 2022.

Durant la durada d'aquesta summer school, s'han tractat temes com la transferència de tecnologia, l'estandardització, l'escalada de la producció, les qüestions reguladores, l'anàlisi de qualificacions i riscos i l'emprenedoria en l'àmbit dels dispositius mèdics i eines per al progrés professional. També ha ajudat els participants a desenvolupar les seves habilitats empresarials i d'innovació, molt necessàries per introduir amb èxit al mercat el producte resultant de la seva recerca (maneres d'avaluar una idea innovadora, protecció i explotació de la propietat intel·lectual, oportunitats de finançament i habilitats de treball en xarxa, entre d'altres).

La beca de 1.000€, finançada pel projecte europeu RISEus2: "Rising competitiveness of early stage researchers and research management in Latvia", ha cobert els costos associats al viatge i allotjament de la doctoranda, i s'ha atorgat a només 4 estudiants.