La UPC celebra el 20 Aniversari del Programa Innova

La Dra. Maria-Pau Ginebra, Directora del BBT i Presidenta de la spin off de la UPC Mimetis Biomalerials, assisteix a la celebració del 20è aniversari del Programa Innova UPC

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va celebrar la setmana passada els 20 anys d’esperit emprenedor amb un acte celebrat el 22 de novembre a l’Auditori de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

L’acte, al qual va assistir la Dra. Maria-Pau Ginebra, Directora del BBT i Presidenta de Mimetis Biomalerials, va comptar amb la participació del president de la Generalitat de Catalunya, M.H.Sr. Quim Torra,  el Rector de la UPC, Francesc Torres, el professor emèrit de la UPC Francesc Solé Parellada, impulsor i exdirector del Programa Innova, i Alfons Cornella, Director d’Infonomia.

En 20 anys, sota el paraigües d'aquest programa difusor de la innovació i trampolí tecnològic, s'han constituït 330 empreses (spin-off i start-up), 80 de les quals estan participades per la UPC, s'han generat 4.500 llocs treball, s'han sol·licitat més de 500 patents i s'han llicenciat 223 tecnologies.