La Dra. Marta Pegueroles, Sotsdirectora de Promoció i Estudiantat a l'EEBE

La Dra. Marta Pegueroles, membre del grup de recerca BBT, és la nova Sotsdirectora de Promoció i Estudiantat a l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE) de la UPC.

La Dra. Marta Pegueroles Neyra, Professora Agregada i membre del grup de recerca BBT, va ser nomenada Sotsdirectora de Promoció i Estudiantat a l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE) de la UPC, en substitució de l'ara Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Gemma Fargas.

Des de principis del  mes de març, la professora Pegueroles haurà de compaginar la seva tasca docent com a professora del Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica a l'EEBE i l'ETSEIB, amb les activitats de recerca que du a terme dins del BBT i les pròpies de la sotsdirecció de Promoció i Estudiantat a l'EEBE.

Junt amb la Dr. Marta Pegueroles, entren a l'equip directiu de l'EEBE, sota la direcció de la Catedràtica del Dept. de Química, Adriana Farran, la professora Vega Pérez Gracia, com a Sotsdirectora d'Empresa i Associacions Professionals, i Muriel Botey Cumella, com a Sotsdirectora de Qualitat.