La Dra. Irene Lodoso realitza una estada d'investigació al AM4Life Competence Centre

La Dra. Irene Lodoso, Investigadora PostDoctoral amb una Beca PCI de l'Agencia Española de Investigación (AEI), ha dut a terme una breu estada de recerca al AM4Life Competence Centre (Uppsala University, Sweden), als laboratoris de la Prof. Cecilia Persson.

La Dra. Irene Lodoso, Investigadora PostDoctoral al BBT amb una Beca PCI de l'Agencia Española de Investigación (AEI), ha dut a terme una breu estada de recerca al AM4Life Competence Centre (Uppsala University, Sweden), als laboratoris de la Prof. Cecilia Persson, cap del grup de recerca "BioMaterial Systems".

Durant el mes que ha passat a Uppsala, la Dra. Lodoso ha dut a terme el projecte "Avaluació de la capacitat de fabricació de bastides de CDHA per impressió DLP", l'objectiu del qual ha sigut l’obtenció de bastides ceràmiques amb porositat còncava mitjançant la impressió 3D per processament de llum digital (DLP).

Com a prova del concepte, durant la seva estada a la Universitat de Uppsala, la investigadora va barrejar un hidrogel imprimible mitjançant la tècnica DLP amb els nostres fosfats de calci autofrarguants, per tal d'imprimir bastides 3D amb geometries còncaves i complexes.