Jordi Guillem-Martí fa una estada al Hinck’s lab de la University of Pittsburgh

23/05/2024

El Dr. Jordi Guillem-Martí, investigador María Zambrano al BBT, just acaba de tornar de fer una estada al Hinck’s lab de la University of Pittsburgh (USA), on va dur a terme el seu projete "Structural characterization of computationally designed mini protein binders against BMP receptors".

Jordi Guillem-Martí, qui actualment està gauding una Beca María Zambrano al BBT i aviat esdevindrà Investigador Ramón y Cajal, acaba de tornar de la University of Pittsburgh (USA), on ha realitzat una estada d'investigació al laboratori del Prof. Andrew Hinck, expert en biologia estructural i RMN, per a aprendre diferents tècniques per a caracteritzar la interacció entre les proteïnes dissenyades durant la seva estada al laboratori del Prof. David Baker (UW, USA) i els seus receptors diana.

Durant l’estada, entre l'1 de març i el 21 de maig de 2024, ha après diferents mètodes per purificar receptors de membrana cel·lulars, així com RMN i cristal·lografia de proteïnes.