Jaume Plensa visita l'EEBE

L'artista plàstic i escultor Jaume Plensa va visitar l'EEBE el passat 26 de novembre, moment en que va aprofitar per conèixer també les instal·lacions del BBT al Campus Diagonal-Besòs.

El passat 26 de novembre es va rebre al Campus Diagonal Besòs a l'artista plàstic català Jaume Plensa. Durant la seva visita, l'escultor va aprofitar per a visitar no només l'edifici de docència de l'EEBE, sinò també els laboratoris de recerca del BBT i del CRTME, entre d'altres.

Plensa va quedar fascinat per l'equipament científic i les seves formes, i així ho va comunicar al seu comité de benvinguda, entre qui es trobava la Directora del Departament de Ciència i Enginyeria de Materials (CEM) i del grup de recerca en Biomaterials, Biomecànica i Eng. de Teixits (BBT), la Dra. Maria Pau Ginebra.

Jaume Plensa (Barcelona, 1955) és un artista plàstic, escultor i gravador català molt polifacètic, que també ha incursionat en el món del el dibuix, escenografies per a òpera, videoprojeccions o instal·lacions acústiques.L'artista és especialment reconegut per les seves escultures de gran tamany a l'aire lliure. Nascut a Barcelona, va estudiar a l'Escola Llotja i a l'Escola Superior de Belles Arts de Sant Jordi.