Iván Sánchez Campillo, estudiant del BBT, rep el Tercer Premi al millor TFG en Química per la Societat Catalana de Química

Iván Sánchez Campillo, estudiant de grau del BBT, va rebre el darrer mes de setembre el Tercer Premi al millor TFG en Química, atorgat per la Societat Catalana de Química

L'estudiant del BBT Iván Sánchez Campillo va rebre el darrer mes de setembre de 2019 el Tercer Premi al millor TFG en Química, atorgat per la Societat Catalana de Química.

El TFG, que duu per títol "Noves estratègies sintètiques per la síntesi de plataformes peptídiques multifuncionals amb potencial osteoinductiu", es va centrar en l'estudi d'una nova metodologia per a la funcionalització de biomaterials amb molècules bioactives.

El treball va ser dirigit per la Dra. Helena Martín i el Dr. Carles Mas, ambdós del BBT, en col·laboració amb el Dr. Vicente Marchán del Departament de Química Inorgànica i Orgànica de la UB.